Підсумки MFO-Summit 2020: тренди мікрофінансування

  • Юлия
  • 14.09.2020 249

У PMHUB пройшов щорічний MFO Summit про бізнес, стратегії, джерела прибутку, тренди, ризики і технологіях в мікрофінансування.

В цьому році PSP Platon виступив генеральним спонсором події. Конференція об'єднала топових експертів українського ринку: представників НБУ, керівників МФО, банків, постачальників b2b-рішень і даних.

Варто нагадати, що в 2020 році до Нацбанку перейшли повноваження з контролю за небанківськими фінансовими компаніями.

За даними першого заступника голови правління Нацбанку України Катерини Рожкової, на даний момент небанківський фінансовий сектор є найбільш динамічним сегментом, в якому застосовуються новітні підходи.

Зокрема, за останні 3 роки практично на 30% зросла кількість МФО, які, в свою чергу, активно впроваджують сучасні підходи і збільшують тим самим кредитні портфелі. Катерина Рожкова також зазначила, що зміни в операційних моделях і комунікаціях, викликані кризою під час пандемії COVID-19, хоча і ускладнили життя, проте стали серйозним стимулом до розвитку нових технологій у фінсекторі.

В рамках конференції експерти поділилися власними дослідженнями, розробками і інсайтами в питаннях оптимізації та автоматизації бізнес-процесів, розвитку під час кризи, стратегіях розвитку, роботи з лояльністю клієнта тощо. CMO PSP Platon Гела Слюсарчук виступив з доповіддю «Як платіжний партнер впливає на результат МФО», детально розібравши складності, з якими стикаються НФУ.

Крім того, на стенді PSP Platon відбулася презентація першого в Україні профільного каналу про сферу фінтех – Ukrainian Fintech Hub.

В рамках секції «Стратегія і тактика. Нові правила ведення бізнесу», яку модерувала Brand Manager PSP Platon Лідія Єременко, спікери поділилися практичною інформацією про ключові фактори досягнення успіху МФО в кризу. Також експерти презентували кейси зі створення креативної реклами, ефективного просування без збільшення бюджету, тонкощами закупівлі трафіку.

Підписатися на розсилку

Протягом конференції гості змогли взяти участь в розіграшах призів від партнерів компанії PSP Platon:

– найбільшої роздрібної мережі в сегменті гаджетів і аксесуарів «Техно Їжак»,

– виноробне господарство «Вина Трубецького»,

– найбільшого виробника безкаркасних меблів в Україні Poparada,

– виробника професійної косметики Estel,

– інтернет-супермаркету з надійною і оперативною доставкою будь-яких продуктів харчування на будинок або в офіс Takfur.

 Для гостей діяла зона для нетворкінга і обміну досвідом, а по завершенні конференції пройшла незабутня вечірка AfterParty, з фуршетом, коктейлями, стендап-шоу, бармен-шоу.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».