До 2025 року 1,4 млрд людей будуть підтверджувати платежі обличчям

  • Юлия
  • 13.04.2021 204

Аналітики Juniper Research висловили прогноз про те, що число користувачів програмного забезпечення розпізнавання обличчя для безпечних платежів до 2025 року в усьому світі перевищить 1,4 млрд.

Якщо взяти для порівняння - в 2020 році таких користувачів налічувалося 671 млн.

Швидке зростання, на думку аналітиків, демонструє, наскільки широко поширилася технологія розпізнавання обличчя.

Популярність технології зумовлена, перш за все, низьким порогом впровадження. Зокрема, для реалізації функції розпізнавання обличчя достатньо фронтальної камери смартфона і відповідного програмного забезпечення.

Згідно з даними дослідженнями, прискорення зростання ринку розпізнавання обличчя пов’язано, в першу чергу, з впровадженням технології FaceID компанією Apple. Навіть незважаючи на проблеми з розпізнаванням через використання масок під час пандемії, технологія продовжує користуватися популярністю. 

В цілому, експерти відзначають важливу роль і інших засобів біометричної аутентифікації. За прогнозами аналітиків, домінуючим апаратним рішенням залишаться дактилоскопічні датчики. Очікується, що до 2025 року вони будуть встановлені в 93% смартфонів з біометричним обладнанням.

Більш того, тенденція показує, що буде рости також і використання розпізнавання голосу для підтвердження платежів. Очікується зростання з 111 млн користувачів в 2020 році до більш ніж 704 мільйонів в 2025 році, пише bin.ua з посиланням на дослідження.

Разом з тим, побоювання в надійності даного методу заважають його поширенню. З точки зору забезпечення безпечного платіжного середовища, на думку фахівців Juniper Research, більш надійною є стратегія аутентифікації. Вона об’єднує кілька методів, включаючи розпізнавання обличчя, відбитків пальців, поведінкових індикаторів і голосу.

Підписатися на розсилку

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що при скороченні торгових комісій PayPal в Україну не прийде.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».