Як мережа маркетів “Нова Лінія” збільшила онлайн-продажі в 4 рази

  • Юлия
  • 22.05.2020 460

Вже багато було сказано про виклики для підприємців, які принесли ці два місяці: за даними Європейської Бізнес Асоціації, близько 18% підприємств ризикує закритися за період карантину. Тобто, фактично кожен п'ятий бізнес.

Але як показує практика, ті, хто був готовий до чергової кризи, навпаки відкрив для себе можливість повністю змінити вектор розвитку, протестувати нові гіпотези, частково перебудувати свою стратегію ведення бізнесу або навіть перепрофілюватися.

Але є і ті, хто пройшовши такий важкий для багатьох час як "березень 2020", в черговий раз переконався в правильності обраної стратегії, і тільки зміцнив свої позиції в галузі. Компанія PSP Platon продовжує серію статей про своїх ключових партнерів і сьогодні вирішила розпитати команду "Нової Лінії" про те, як змінилася динаміка зростання продажів за час карантину, їх бачення розвитку компанії і як карантин відобразився на роботі з b2b сегментом.

Динаміка зростання продажу товарів для дому до карантину і в даний час

Насправді, у споживачів з’явилося достатньо вільного часу і багато хто проводить його з користю для себе і своєї домівки. За словами представників “Нової Лінії”, динаміка зростання продажів дуже позитивна, оскільки команда мережі маркетів працювала в режимі нон-стоп для того, щоб надати якісний сервіс споживачам. А проведене порівняння даних приросту продажів показало збільшення обсягу продажів в кілька разів порівняно з періодом до введення карантину.

Зміни в перевагах покупців

Очевидно, що в силу обставин, спровокованих вірусом, пріоритети покупців сильно змістилися, що вплинуло на зміну їх поведінки і звичок. Як повідомляє команда мережі маркетів, найбільш затребуваними позиціями в період карантину були, звичайно ж, засоби безпеки та товари першої необхідності, такі як антисептики, маски і рукавички.

Але, як і говорилося вище, в зв’язку з тим, що всі ми стали більше часу проводити вдома, товари для будинку, ремонту, прибирання, а також побутова техніка залишилися не менш затребуваними. Також в прирості продажів не залишилися непомітними оздоблювальні матеріали.

Чи буде менеджмент мережі маркетів переглядати свою стратегію розвитку?

За словами представника “Нової Лінії”, переглядати маркетингову стратегію компанія не планує, оскільки спочатку вона була обрана правильно і в результаті інтернет-магазин показав свою ефективність.

“Ми удосконалюємо і оптимізуємо свій ресурс для споживача, робимо все для зручного користування сайтом, розширюємо асортимент товарів” – повідомляє команда мережі маркетів. Сьогодні, коли деякі оффлайн-ритейлери тільки недавно усвідомили необхідність цифрової трансформації і в турбо-режимі перебудовувалися в формат e-commerce, ті, хто вже давно був онлайн, зрозуміли важливість побудови комунікації з користувачами в інтернеті. Завдяки чому їм вдалося з найменшими втратами пережити кризу і тільки зміцнити позиції на ринку.

У список других якраз і входить “Нова Лінія”. Вони одні з небагатьох рітейлерів в будівельній індустрії вже давно запустили свій мобільний додаток, функціонал якого продовжують активно розширювати. Команда компанії намагається максимально почути свого споживача, отримуючи зворотний зв’язок через додаток і соціальні мережі.

При цьому, незважаючи на всі важкі моменти, робота команди націлена на споживача і отримання їм позитивних емоцій від користування інтернет-магазином. А по завершенні карантину компанія “Нова Лінія” має намір посилено працювати не тільки над утриманням нових клієнтів, а й над їх поверненням знову і знову.

Акційні кампанії і безкоштовна доставка

У цей період були запущені функції безконтактної, а також безкоштовної доставки по місту Києву і Київській області. Крім того, менеджментом мережі маркетів було прийнято рішення збільшити кількість доставок як від інтернет-магазину, так і від партнерів “Нової Лінії” з доставки.

Також ще одним рішенням стало скорочення періоду доставки товарів до споживача. Промоакції і знижки в мережі маркетів проходять щомісяця на великій і різноманітний асортимент товарів – від побутової хімії до товарів для саду.

Динаміка зростання онлайн-продажів і співпраця з PSP Platon

Команда “Нової Лінії” зазначила, що сегмент онлайн-продажів в порівнянні з офлайн за період карантину, безумовно, виріс. Якщо говорити про офлайн-продажі, то очевидно, що вони знизилися. Оскільки, згідно з постановою Кабінету Міністрів України №211 від 11 березня 2020 оффлайн-магазини могли продавати лише товари першої необхідності. Але завдяки мультиканальності і продуктивній роботі компанії, динаміка продажів товарів в торгових точках впала не так сильно, як це очікувалося.

“Роботу з таким бізнес-партнером, як PSP Platon, ми оцінюємо дуже позитивно і сприятливо, ми дуже раді, що вибрали такого партнера, який не давав збої в пікові моменти продажів і підтримував нас в режимі 24/7”. За даними представника компанії, в результаті такої підтримки і спільної роботи, оплата банківськими картками в інтернет-магазині виросла в 3-4 рази.

Як змінився штат співробітників за час карантину

Штат співробітників мережі маркетів залишився незмінним, а всі робочі місця залишилися за співробітниками. Оптимізація процесів роботи дозволила ефективно працювати без збоїв, залишатися на високому рівні і надавати якісний сервіс клієнтам. Як зазначає менеджмент компанії, досвід роботи в подібній кризовій ситуації сприятливо вплинув на якість роботи кожного зі співробітників “Нової Лінії”.

Як вплинув карантин на якість роботи з b2b-сегментом

Своєчасна підготовка до періоду карантину допомогла компанії уникнути проблем з товарообігом і скороченням поставок, і в тому числі різних логістичних збоїв.

Підписатися на розсилку

Режим самоізоляція за дуже короткий час кардинально змінив парадигму мислення багатьох підприємців. Практично всі бізнесмени усвідомили той факт, що без онлайн-платформи зараз відкривати торговельну точку практично не має сенсу.

Вже так багато написано про те, які челленджі взяли на себе власники бізнесів України, повністю перебудувавши свою екосистему в діджитал простір. Але кейс “Нової Лінії” ще раз показує, як вибравши правильну стратегію на березі і налаштувавши платіжну-інфраструктуру в інтернеті і мобільному додатку, можна не тільки не втратити своїх клієнтів в період карантину, а ще й збільшити їх лояльність.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».