На «знижки» та «акції» торговців накладуть обмеження

  • Юлия
  • 12.10.2021 69

У Верховній раді зареєстровано законопроект №6134, що пропонує нову редакцію Закону України «Про захист прав споживачів».

Кабмін пропонує переписати закон в частині прав споживачів, в тому числі, вивести з-під сфери дії закону медичні та соціальні послуги.

Один з аспектів - пропозиція врегулювати правила оголошення про всілякі розпродажі та знижки.

Таким чином, вживання таких понять як «зменшена ціна», «знижка», «вигода», «акція», «низька ціна» або будь-яких інших, аналогічних за значенням, згідно із законопроектом, дозволяється тільки з дотриманням ряду умов.

Зокрема, їх дозволяється застосовувати:

– до продукції, яку безпосередньо реалізує суб’єкт господарювання;

– якщо вони застосовуються протягом певного і обмеженого періоду часу;

– якщо ціна продукції нижче від її звичайної ціни продажу.

Таке поняття як «розпродаж» або будь-яких інших, аналогічних йому, дозволяється лише з додержанням встановлених умов. А саме:

– якщо здійснюється розпродаж всієї продукції в межах певного місця або чітко визначеної групи продукції;

– якщо тривалість розпродажу обмежено в часі;

– якщо ціна продукції, що підлягає розпродажу, є меншими її звичайної ціни продажу.

Таким чином, в разі проведення розпродажу, зменшення ціни продажу або застосування знижок суб’єкт господарювання не пізніше дня початку і протягом дії відповідної акції повідомляє споживачам будь-яким способом інформацію про звичайну ціну продажу продукції, яка була встановлена ​​до початку проведення відповідного розпродажу, застосування знижок або зменшення ціни продажу. Також необхідно вказати ціну продажу цієї ж продукції, встановлену після їх початку, пише finance.

Законопроектом також встановлюється поняття «звичайної ціни» – нею являється найменша ціна, по якій суб’єкт господарювання пропонував придбати продукцію протягом останніх 30 днів до повідомлення про початок проведення розпродажу, застосування знижок, зменшення ціни продажу або з дня початку продажу продукції, якщо період її продажу становить менше тридцяти днів.

Якщо суб’єкт господарювання знижує ціну продажу продукції поступово, в даному випадку звичайною ціною продажу вважається найменша ціна, по якій підприємство пропонувало придбати продукцію до повідомлення про початок проведення розпродажу, застосування знижок, зменшення ціни продажу.

Підписатися на розсилку

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що пандемія підштовхнула 73% українців здійснювати покупки онлайн.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».