НБУ приєднався до глобальної мережі фінансових регуляторів

  • Юлия
  • 17.02.2021 305

Національний банк України приєднався до Global financial innovation network – Глобальної мережі фінансових інновацій.

GFIN – це міжнародна мережа фінансових регуляторів і організацій, прихильних до підтримки фінансових інновацій в інтересах споживачів.

За даними пресслужби регулятора, вступ у GFIN дозволить НБУ підвищити рівень проникнення інновацій в фінансовий сектор, а також буде сприяти реалізації завдань Стратегії розвитку фінтех-сектора в Україні до 2025 року.

Global financial innovation network являє собою мережу з більш ніж 60 організацій. Її діяльність спрямована на те, щоб надати інноваційним компаніям більш ефективний спосіб взаємодії з регуляційними органами на міжнародному рівні. GFIN також спрямований на створення нової основи для співробітництва між регуляційними органами у сфері фінансових послуг з питань, пов’язаних з інноваціями, обміну досвідом та підходами.

Відзначається, що членство в мережі надасть Нацбанку наступні переваги:

• залученість в обмін інформацією, досвідом і аналітичними звітами між регуляторами різних країн світу;

• вивчення інноваційних рішень для повноцінного розуміння ймовірних ризиків, сучасних підходів і методології регулювання фінтех-ринку;

• експертну допомогу в побудові регуляторного «sendbox» відповідно до найкращих світових практик.

За даними директора Департаменту стратегії та розвитку НБУ Арсена Макарчука, на цей момент Нацбанк активно працює над створенням в Україні повноцінної фінтех-екосистеми з інноваційними фінансовими сервісами та доступними цифровими послугами.

Відзначається, що її створення передбачає сталий розвиток в Україні інновацій, перехід до Cashless-economy, посилення конкуренції на фінансовому ринку, а також підвищення фінансової грамотності населення і бізнесу.

Підписатися на розсилку

Нагадаємо, раніше ми писали про те, на що найчастіше скаржаться споживачі фінпослуг в Україні.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».