НБУ посилить вимоги до етичної поведінки фінустанов

  • Юлия
  • 23.11.2021 347

Регулятор розробив та виніс на обговорення додаткові вимоги до фінустанов з етичної поведінки при врегулюванні простроченої заборгованості із споживачами фінпослуг.

Варто нагадати, що з недавніх пір НБУ здійснює нагляд за дотриманням кредитодавцем, новим кредитором та колекторською компанією встановлених законодавством вимог захисту прав споживачів фінпослуг.

Зокрема, регулювання стосується вимог щодо взаємодії при врегулюванні простроченої заборгованості.

За даними НБУ, у разі виявлення практики врегулювання простроченої заборгованості, яка порушує права та законні інтереси споживачів та інших осіб, регулятор встановлює додаткові вимоги щодо етичної поведінки.

Ці вимоги були розроблені НБУ з урахуванням аналізу звернень споживачів фінпослуг до НБУ, які містять факти порушення їхніх прав та вимог українського законодавства. Зокрема, метою нового документа є забезпечення відповідального ставлення фінустанов та колекторських компаній до всіх категорій споживачів фінансових послуг. Крім того, це дасть змогу запобігти порушенням їх прав при врегулюванні простроченої заборгованості.

За попередніми даними, вимоги поширюватимуться на всіх кредитодавців, нових кредиторів, а також колекторських компаній, включених до Реєстру даних компаній.

Із запропонованими додатковими вимогами можна детальніше ознайомитись у проекті положення про встановлення додаткових вимог щодо взаємодії зі споживачами фінансових послуг та іншими особами при врегулюванні простроченої заборгованості.

Підписатися на розсилку

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що українці надають перевагу cashless-розрахункам і уникають готівки.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».