Обсяги та кількість операцій зі зняття готівки в Україні падають

  • Юлия
  • 10.08.2020 407

За даними Нацбанку, все менше українців знімає гроші в банкоматі, надаючи перевагу безготівковим операціям.

Цьому сприяє, в першу чергу, розширення платіжної інфраструктури в Україні – більшість торгових точок обладнано платіжними терміналами.

Також експерти відзначають подальші позитивні зміни в платіжних звичках, які істотно посилилися в тому числі через запровадження карантинних заходів по країні.

Так, НБУ повідомляє, що загальна кількість операцій з використанням банківських карток, емітованих українськими банками, за перші 6 місяців 2020 склала 2 742,9 млн. штук. А сума операцій – 1 784,4 млрд. гривень.

Відзначається, що навіть з урахуванням карантинних заходів та пов’язаних з ними обмежень, кількість безготівкових операцій зросла на 16,6% в порівнянні з тим же періодом минулого року. Сума операцій при цьому виросла на 7,0%.

Зокрема, в першому півріччі безготівкові операції продовжили зростати за кількістю і обсягами. Кількість безготівкових операцій за 6 місяців склала 86,1% всіх операцій (2 360,6 млн шт.), а сума – 55,1% від суми всіх операцій з картками (982,9 млрд грн.). Для порівняння, за підсумками першого півріччя 2019 року цей показник становив 49,4%.

Разом з тим, кількість операцій зі зняття готівки зменшилася за півроку на 12%, а сума операцій – на 5% в порівнянні з першим півріччям 2019 року.

Найбільша кількість операцій довелася як і раніше на розрахунки в торговельних мережах – близько 49,5%. За сумою переважали P2P-перекази – 42,3%. При цьому, середній чек однієї операції – 1420 грн.

Підписатися на розсилку

Крім того, українці надають перевагу оплаті безконтактними картками. Зокрема, кількість токенізованих карток, якими українці користувалися в червні 2020 року, становила майже 2,7 млн. штук. Це вище за показники січня 2020 року на 22,5%.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що всі картки Mastercard стануть безконтактними.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».