Інтернет-магазин з Shop-Express: безкоштовно і без розробника

  • Юлия
  • 22.04.2020 1502

В останні роки індустрія конструкторів сайтів розвивається все інтенсивніше. А перед творцями сайтів більше не стоїть завдання запропонувати клієнту дешевий сайт з базовим функціоналом і обмеженими можливостями дизайну. На зміну прийшла тенденція до розвитку інтерактивності веб-ресурсу, створення гнучкого і зручного майданчика з адаптивними макетами та SEO-оптимізацією. Тепер сайт, створений за допомогою шаблона-конструктора, багато в чому не буде поступатися сайту за тисячі доларів і буде нативно зрозумілим навіть людині, у якої немає часу розбиратися з термінами "бекенд", "скрипт" і "хостинг".

Очевидно, що поняття "кращого конструктора сайтів" багато в чому суб'єктивно, оскільки все впирається в індивідуальні критерії замовника сайту. Адже для одного клієнта більш пріоритетними будуть такі чинники, як юзабіліті платформи і її простота, а для іншого лідируючими критеріями будуть широкі можливості і функціонал для його інтернет-магазину.

Тому команда PSP Platon вирішила поцікавитись, чи дійсно індивідуальна розробка сьогодні практично не поступається можливостям платформи для створення онлайн-магазину. Ми вирішили ближче познайомитися з командою Shop-Express, щоб дізнатися, чи може хмарне рішення повністю покрити вимоги бізнесу до створення eCom-майданчики і що повинен знати підприємець-початківець перед запуском онлайн-магазину. 

Коротка історія компанії Shop-Express

Історія компанії почалася в далекому 2005, в якості команди розробників елітних сайтів та інтернет-магазинів “під ключ” для клієнтів, в основному відомих брендів з України, США, Європи. За словами засновника, від старту і до запуску готового магазину могли пройти місяці, процес вимагав постійного узгодження з замовником, а вимоги по функціональності продукту практично не відрізнялися.

В основному, переговори від проекту до проекту велися з точки зору юзабіліті і зручності використання платформи, при цьому модифікувалися лише дизайн і контентне наповнення сайту.

Тому після дослідження загальних вимог ринку в 2017 році у команди з’явилася ідея укласти багаторічний досвід по розробці сайтів в єдину платформу. Було прийнято рішення випустити перший реліз, який в наступні місяці успішно протестували кілька сотень клієнтів. Зворотній зв’язок від замовників допоміг досягти двохсоткратного приросту кількості інтернет-магазинів в наступні два роки за рахунок оптимізації платформи і додавання нових маркетингових інструментів.

Основні принципи, якими керується компанія при роботі з клієнтами

 “Клієнт має повне право отримати хороший продукт і сервіс за мінімальну оплату”. За словами представників платформи, зовсім не має значення, великий це бренд або починаючий підприємець подали заявку для створення інтернет-магазину. Всі клієнти отримують однакову співчутливе ставлення і максимальну технічну підтримку.

Що потрібно знати підприємцю при запуску сайту?

За словами компанії, розуміння того, як буде виглядати інтернет-магазин на фінальній стадії, як він буде працювати і як з його допомогою продавати – є головною запорукою для початку співпраці з кожним новим проектом. Для повного взаєморозуміння з клієнтом, на сайті компанії відкрито публікується вся інформація про платформу і функціональності зроблених на ній інтернет-магазинів, а також докладні описи роботи системи і її компонентів, як використовувати кожну можливість.

А щоб тримати в курсі останніх оновлень і додавання нових функцій, всі діючі клієнти інформуються про нові можливості на платформі. Кожному клієнту надається технічна та інформаційна підтримка на всіх етапах створення інтернет-магазину, а також забезпечується гарантія на інтернет-магазини на весь час співпраці, починаючи від старту на домені і далі.

Shop-Express також пропонує програму лояльності для нових клієнтів: безкоштовний маркетинговий супровід при запуску магазину. Часто ця підтримка потрібна, поки підприємець не освоїть результативні способи онлайн-торгівлі і управління статистикою так, щоб могти самостійно відстежувати конверсію продажів з інтернет-магазину і керувати нею.

Які можливості платформа відкриває для ринку ecom?

В першу чергу, метою створення платформи було надання можливості розвивати свій бренд за допомогою прямих продажів в інтернеті. При цьому, щоб кожен виробник і продавець, незалежно від розміру його бізнесу, міг створити свій нешаблонний інтернет-магазин, оформивши в корпоративному стилі і налаштувавши продажу з тих онлайн-каналів, які приносять найбільший прибуток.

Чи може якісний сайт коштувати дешево?

Ще 15 років тому кожен інтернет-магазин робився вручну, цей процес міг тривати місяці і був витратним для замовника. Як повідомляють представники Shop-Express, іноді фінальний результат встигав застаріти ще до його запуску, а через місяці вже вимагав доробок і пристосування під швидко мінливий ринок. Також тестування кожного окремо створеного магазину перед запуском і під час подальшої роботи додатково витрачає час сторін.

Саме створення платформи з готовими і перевіреними технічними можливостями вирішило ці завдання одним махом. А програмування нової функціональності один раз і передача її безкоштовно всім власникам в користування дозволяє залишатися працюючим на платформі магазинах максимально інноваційними весь час.

Стратегія компанії в період карантину

За словами компанії, місією Shop-Express є допомога підприємцям в досягненні успіху за допомогою прямих продажів в інтернеті. Тому в нових кризових умовах і в якості підтримки МСБ компанія запропонувала безкоштовний доступ на 2 місяці до інструменту створення і запуску онлайн-магазину на базі своєї IT-платформи. Особливо це буде актуально для оффлайн-бізнесу, який зараз потребує швидкого переходу в онлайн-канали.

Підприємцям пропонують свого роду trial-період на час карантину, в якому будуть доступні всі функції основного пакету, в тому числі прийом платежем з усіма популярними платіжними методами, безпечний процесинг яких забезпечує партнер PSP Platon. А також можливість інтегруватися з маркетплейсом, CRM-системами, службами доставки і агрегаторами цін.

Якщо говорити про показники ефективності компанії і результати від зміни стратегії, то, за словами представників компанії, з моменту початку карантину KPI зросли більш, ніж в 200 разів.

Функціонал хмарних рішень для створення онлайн-магазину

Будь-який індивідуально створений магазин має ті технічні можливості, необхідність в яких можна закласти, виходячи із завдань на момент складання технічного завдання. Команда платформи подбала про те, щоб вмістити досвід про можливі завдання і способи вирішення, зібраний за роки, і постійно його поповнювати. Функціонал інтернет-магазинів, зроблених на платформі, максимально широкий і оптимально застосовується для кожного індивідуального проекту.


Підписатися на розсилку

Чим варто керуватися при виборі платіжного провайдера?

“Пріоритетними критеріями є надійність і досвід платіжного провайдера, а також його репутація, можливість надати якісну клієнтську підтримку і відкритість до діалогу. Тому нашими партнерами обробці платежів вже пів року є компанія PSP Platon “, – відзначають в Shop-Express. За даними компанії, ефективність платіжних рішень PSP Platon підтверджує найвища платіжна конверсія на ринку, що було доведено на практиці. І важливим є наявність у провайдера сертифікату PCI DSS Level 1, який гарантує необхідний рівень безпеки обробки платежів клієнтів.

Контактні дані:
Сайт: https://shop-express.com.ua/ 
Соц мережі:  https://www.facebook.com/shopexpressukraine/ 
E-mail: i@site-express.ua 
Тел: +38 (044) 59 222 46

Читайте також


Warning: Undefined array key "wmuPhraseDoingUpload" in /home/platon00/platon.ua/www/wp-content/plugins/wpdiscuz/options/class.WpdiscuzOptions.php on line 1284

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».


Warning: Undefined array key "wmuPhraseDoingUpload" in /home/platon00/platon.ua/www/wp-content/plugins/wpdiscuz/options/class.WpdiscuzOptions.php on line 1284