Опитування: 4 з 5 споживачів готові оплачувати біометричної картою

  • Юлия
  • 04.08.2021 211

Опитування, проведене постачальником біометричних технологій Idemia, показало, що чотири п'ятих споживачів у всьому світі готові використовувати біометричну платіжну картку і підтверджувати платежі відбитком пальця, а не PIN-кодом.

Так, за використання біометричних платежів проголосував 81% респондентів в декількох країнах світу.

Дослідження, яке проводилося в 14 країнах, показує, що 94% опитаних споживачів в Саудівській Аравії, 92% в Індії, 88% в Бразилії і 86% в Південній Африці вважають, що готові до використання даної технології.

Підтверджувати платежі за допомогою відбитків пальців в магазинах готові 73% респондентів в Австралії, 70% у Великобританії і 69% в США, пише nfcw.

В ході опитування майже три чверті респондентів (74%) відзначили що ставляться позитивно до біометричних технологій. При цьому люди з країн з економікою, що розвивається (90%) і споживачі у віці до 49 років (79%) «відносяться до біометрії з великим ентузіазмом».

Крім того, дослідники з’ясували, що 84% опитаних використовували методи біометричної аутентифікації для таких завдань, як розблокування свого смартфона. Разом з тим, 70% використовували відбиток пальця, 43% обличчя, 25% голос і 17% райдужну оболонку ока для підтвердження своєї особи в тих чи інших умовах.

Фото: https://www.idemia.com/

За даними Idemia, варіанти використання біометричної ідентифікації будуть рости в міру поширення технології по всьому світу. Споживачі вже зараз продовжують підтримувати ідею спрощеної, безпроблемної, але при цьому цілком безпечної аутентифікації.

Доречі, опитування показало, що 51% споживачів у всьому світі хотіли б використовувати біометричну картку для доступу в будинок з охороною. Ще 34% хотіли б, щоб дана технологія була інтегрована в проїзні документи.

Підписатися на розсилку

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що в Україні запустять онлайн-сервіс для швидкої допомоги малому та середньому бізнесу.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».