Майже 80% споживачів після карантину збережуть звичку купувати онлайн

  • Юлия
  • 28.04.2021 161

Згідно з дослідженнями Cheetah Digital про digital-тренди споживачів, 78% користувачів купують певні товари онлайн.

Опитування близько п'яти тисяч споживачів показало, що ряд змін купівельної поведінки, зафіксований за останні шість місяців, швидше за все збережеться і після пандемії.

Так, 39% продовжать використовувати digital-каналами для покупки товарів. Також 39% користувачів збережуть занепокоєння з приводу впливу на навколишнє середовище брендів, чиї продукти вони споживають.

Крім того, 38% респондентів відповіли, що будуть як і раніше стурбовані тим, як і де бренди поставляють товари і послуги. В цілому, більшість споживачів помітили зміни в поведінці, які характерні для їх купівельних звичок в інтернеті.

Майже 8 з 10 опитаних після здійснення покупок в інтернеті, зробили висновок, що деякі речі їм дійсно простіше купити онлайн.

Ще 64% респондентів відзначили, що стали купувати товари на онлайн-сайтах, про існування яких вони раніше не підозрювали, окрім відомого на весь світ Amazon. Ще стільки ж споживачів поділилися, що мають намір купувати товари нових брендів після закінчення пандемії.

Фото: minfin.com.ua

Згідно з дослідженнями, покупці вважають за краще користуватися десктопними пристроями для покупок. Однак 64% поділилися, що їм стало зручніше користуватися мобільними пристроями. Тим не менш, вони все одно надають перевагу купівлі на великому екрані, як і раніше.

В цілому, дослідження показує, що опитані споживачі стали більш свідомими за останні півроку.

Відзначається, що близько 58% опитаних відкинули бренд через його корпоративні, екологічні або політичні цінності. А майже 27% (3 з 10) більше стурбовані корпоративними цінностями бренду.

Підписатися на розсилку

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Mastercard і Gemini випустять картку з кешбеком в криптовалюті.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».