Знов штрафи: Apple покарали за відсутність альтернатив оплати в App Store

  • Юлия
  • 10.02.2022 66

Техногігант знову заплатить штраф за те, що в App Store немає альтернативних способів оплати для додатків.

Так, Антимонопольний регулятор у Нідерландах вкотре оштрафував компанію Apple на суму 5 млн євро.

Як повідомляє TechCrunch, загальний розмір штрафів зріс до 15 млн. євро за відсутність альтернативних способів оплати в додатку.

Раніше компанія заявила, що додатки, які будуть користуватися іншими платіжними системами, візьмуть на себе обов'язки з обслуговування користувачів.

Проте Apple акцентувала, що стягуватиме з цих компаній комісію в розмірі 27% замість 30%, що разом з додатковими зобов’язаннями лише ускладнить роботу компаній.

У січні 2021 року регулятор попередив, що IT-гігант отримуватиме штрафи від 5 млн до 50 млн євро доти, доки не надасть альтернативні способів оплати.

Виробник iPhone бореться з голландським порядком з минулого року і продовжує оскаржувати його. Проте минулого місяця – коли намітився перший крайній термін для дотримання загрози штрафу – компанія погодилася дозволити програмам підключатися до альтернативної платіжної технології, заявивши, що запровадить два «необов’язкові нові права» виключно для додатків для знайомств у нідерландському App Store. Таким чином вони можуть надати додаткові варіанти обробки платежів для користувачів відповідно до вимог.

На думку експертів, безліч додатків на одному відносно невеликому європейському ринку може здатися не такою вже великою справою для технологічного гіганта, незважаючи на те, що модель комісійних зборів компанії в даний час стикається зі скаргами розробників і тиском регулюючих органів з усього світу.

Тому регіональні законодавці швидко нарощують свої повноваження проти платформ, які просто ігнорують правила, які їм не подобаються.

Підписатися на розсилку

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що AntiFraud HUB від Асоціації ЕМА запобіг шахрайству на суму 4,5 млн.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».