Стрес-тестування виявило проблеми з капіталом в 20 банках

  • Юлия
  • 16.09.2021 102

Незважаючи на торішню кризу, український банківський сектор виявився досить стійким і готовим до запланованого підвищення вимог до капіталу.

Цього року всі банки пройшли традиційну оцінку якості активів, а 30 найбільших банків додатково пройшли стрес-тестування.

Про стійкість банків свідчать результати оцінки стійкості банків і банківської системи в 2021 році.

Нацбанк встановив вище мінімального необхідний рівень достатності капіталу для ряду банків за підсумками стрес-тестування. Відзначається, що оцінка якості активів проводилася незалежними аудиторами.

Перевірка підтвердила, що українські банки в цілому коректно відображають якість кредитного портфеля та інших основних показників діяльності, пише finclub.

Разом з тим, 20 банкам рекомендовано вжити заходів, щоб посилити свою стійкість до можливих кризових явищ в подальшому. Підвищений рівень нормативів достатності капіталу було встановлено лише для 10 банків за базовим макроекономічним сценарієм. Однак тільки 4 банки вимагають застосування додаткових заходів для виконання вимог НБУ.

Фото: НБУ

У той же час для 20 банків було встановлено підвищений необхідний рівень нормативів достатності капіталу за несприятливим сценарієм. Серед них 4 мають нормативи достатності капіталу вище встановленого цільового значення. А іншим 16 рекомендовано вжити додаткових заходів для підвищення достатності капіталу або зниження ризиків діяльності.

Фото: НБУ

Результати цього року у більшості банків більш високі, ніж раніше. Це обумовлено їх високою капіталізацією, збереженням прийнятної якості кредитного портфеля і достатнім рівнем операційної ефективності. Дані показники майже не погіршилися внаслідок кризи.

У той же час, нові сценарії стрес-тестування були дещо м’якшими, ніж в попередні роки.

Підписатися на розсилку

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що Нацбанк посилить вимоги до кредитних брокерів.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».