Тенденції розвитку mobile ecommerce, за якими варто стежити в 2021 році

  • Юлия
  • 05.03.2021 248

Протягом останніх двох років відзначається істотне зростання використання смартфонів у всьому світі.

Так, в 2019 році смартфонами користувалися близько 3,2 мільярда людей, в 2020 - вже 3,5 млрд.

Перехід до цифрових і мобільних платежів в електронній комерції сильно позначився на оплаті картками, мобільними пристроями та гаджетами.

Зростаюча залежність споживачів від мобільних пристроїв привела до появи ряду цікавих подій, на які варто звернути увагу.

Еcommerce мігрує в мобільні додатки

Дана тенденція виникла близько десяти років тому і з кожним днем ​​стає все більш актуальною. Згідно з дослідженням Criteo, в 2021 році користувачі будуть здійснювати більше покупок в мобільних додатках і омніканальних платформах, пише paymentscardsandmobile. Уже під час пандемії кожен другий власник смартфона встановив хоча б один додаток для онлайн-покупок.

Таким чином, наявність мобільного додатку стає практично обов’язковою умовою для підтримки конкурентоспроможності компаній на ринку, з урахуванням того, що мобільний трафік буде тільки рости. Проте, перш, ніж впроваджувати додаток, варто проаналізувати свої бізнес-цілі і запити.

Мобільні гаманці

Асоціація електронних транзакцій прогнозує, що в 2021 році обсяг світового ринку мобільних платежів складе близько 1 326 млрд USD. У 2020 році цей показник досяг 1100 млрд USD. Зростання мобільних гаманців обумовлене зручністю і безпекою платежів через смартфон. Це збільшує аудиторію і робить покупки комфортнішими.

В результаті розробники мобільних гаманців намагаються робити все можливе для розвитку даних технологій. Користувачам пропонується не тільки оплачувати покупки, але і управляти бізнесом, особистими фінансами, брати кредити тощо.

Тенденцію до зростання мають такі мобільні гаманці, як Apple Pay, Google Pay і Samsung Pay. З огляду на пандемії і поширенню пристроїв з підтримкою NFC, зросла популярність безконтактних платежів в звичайних магазинах.

Чат-боти

Останнім часом боти стали надійним способом спілкування з клієнтами як у робочий, так і неробочий час компанії. Люди користуються мессенджерами, а компанії зовсім не проти економії грошей на call-центрах і автоматизації своєї роботи.

AR і VR

Віртуальна і доповнена реальність проникає в торгівлю, медицину, освіту і розваги. Ви можете перевірити, як буде виглядати стіл у вітальні, годинник на зап’ясті або кросівки на ногах.

Все, що можна побачити на пристроях AR і VR, вже зараз дуже реалістично. За прогнозами фахівців, в 2021 році обидва напрямки будуть розвиватися ще активніше. Технологія AR має відмінні можливостей для застосування в самих різних областях, з урахуванням того, що вона працює на найпоширенішому пристрої – смартфоні.

SuperApp

Це мобільний додаток, який поєднує в собі кілька сервісів, таких як доставка їжі, замовлення таксі, пошук готелю, оформлення страховки тощо.

Тенденція до розробки таких програм прийшла в Європу з Азії, де ринок захопили такі гіганти, як WeChat, Gojek і GrabTaxi. На даний момент користувачі починають віддавати перевагу супердодаткам, тому що вони можуть зручно задовольнити всі свої потреби за допомогою однієї платформи.

Підписатися на розсилку

Нагадаємо, раніше ми писали про те, за які порушення по РРО найчастіше штрафують бізнес.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».