Тільки 16% споживачів повернуться до допандемічного способу оплати

  • Юлия
  • 02.02.2021 171

Згідно з дослідженнями міжнародної платіжної системи Visa, близько 82% малих і середніх підприємств впровадили нові цифрові технології, оскільки більше половини споживачів надавали перевагу безконтактним платежам протягом останніх декількох місяців.

По мірі поширення Covid-19 цифрові платежі відіграють все більш важливу роль в повсякденному житті в усьому світі, повідомляється в прес-релізі компанії.

Проте, експерти відзначають, що в 2021 році зворотного повороту в поведінці споживачів не відбудеться.

Дослідження показує, що в 2021 році цифрова торгівля піде на новий виток і підвищена увага буде приділятися таким областям, як безпека оплат і запобігання шахрайству, а також новим платіжним інструментам.

В рамках опитування експерти з’ясували, що до кінця 2020 року 82% малих і середніх підприємств освоїли нові формати цифрових технологій для того, щоб відповідати моделям поведінки споживачів.

Оцінюючи свої плани на майбутнє, малі та середні підприємства зазначають, що платіжні технології мають вирішальне значення для задоволення сьогоднішніх очікувань споживачів. В першу чергу, за допомогою ПО для забезпечення безпеки і боротьби з шахрайством. Цей фактор видався найбільш вагомим 47% опитаним. Велике значення має забезпечення прийому безконтактних або мобільних платежів (44%), прийому платежів через мобільні пристрої (41%), в розстрочку або «купи зараз, заплати пізніше» (36%) і операції з цифровими внутрішніми платежами (31%).

На думку опитаних, в ході відновлення малого і середнього бізнесу в 2021 році по всьому світу безконтактні платежі збережуться. Дослідження показують, що стрибок безконтактних оплат, який був відзначений в 2020 році, в наступному не вказує ніяких ознак уповільнення.

Більш того, в червні 2020 тільки 20% опитаних підприємств вперше запропонували безконтактні платежі. А в 2021 році 39% повідомляють, що вони почали приймати нові цифрові формати платежів.

Близько 74% бізнесу по всьому світу очікує, що споживачі будуть продовжувати надавати перевагу безконтактним платежам навіть після того, як вакцина стане широко доступною.

Більш того, продовжиться тренд боротьби з шахрайством. Зокрема, технічно підковані власники бізнесу (52% опитаних) з більшою ймовірністю, ніж новачки (39%), будуть вкладати кошти в безпеку і захист від шахрайства, відзначається в дослідженні.

Підписатися на розсилку

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що в Україні з’явився інструмент автоматизованого фінмоніторингу.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».