Торгівлю очікує “великий зсув” платежів в сторону мобільних гаманців

  • Юлия
  • 05.06.2020 83

Торговці по всьому світу готуються до більш широкого поширення мобільних гаманців.

За даними PYMNTS, які в недавньому дослідженні споживачів з'ясували, що 40% людей робили свої щоденні покупки в інтернеті, в більшості тому, що не було іншого способу зробити це. З них 22% зазначили, що ці звички збережуться і після закінчення всіх протиепідемічних заходів.

Як повідомляє старший віце-президент і генеральний менеджер Elan Advisory Services Метт Гуд, перехід до безконтактних платежів у всьому світі йде повним ходом.

І потрібно готуватися до того, щоб мобільні гаманці отримають суттєво більш широке поширення, пише PYMNTS.

Торговці повинні бути готові до «нової ери» після пандемії і повинні переконатися, що приймають не тільки банківські картки, але і з використанням безконтактної технології, в тому числі, мобільні платежі.

Ще не так давно безконтактні оплати включали тільки матеріальні картки, які покупці прикладали до терміналу. Але зараз визначення безконтактних оплат, за словами фахівців, необхідно розширювати, оскільки компанії переглядають свої цифрові стратегії.

Експерти відзначають, що навіть за пару років до «коронавірусної кризи» безконтактні оплати вийшли за межі лише пластика і «прикладання» і вже охоплювали мобільні платежі.

І в сьогоднішній обстановці, коли переважають побоювання з приводу здоров’я населення, споживачі намагаються все менше мати справи з готівкою. Експерти вважають, що це може стати новим кордоном, який дозволить мобільним платежам вийти на новий виток.

Недавні дослідження показали, що в квітні 2020 близько 50% опитаних споживачів в США зробили принаймні чотири безконтактних платежа протягом місяця.

Також за даними Метта Гуда, 4 з 10 споживачів в США мають хоча б одну безконтактну картку. А за останні два місяці 30% вперше здійснили транзакції з використанням мобільного гаманця.

Проте, є й інша сторона безконтактних платежів – безпека. «Все виразно зміщується в бік цифрових технологій», – зазначив Гуд. «І це те, до чого повинні бути готові торговці, а також громадські банки і кредитні спілки».

Банкам важливо перевірити, чи є у них потрібні ресурси, щоб допомогти корпоративним клієнтам інтегрувати безконтактні пропозиції в свої POS-системи. Банки і кредитні спілки, які обслуговують малі підприємства, можуть допомогти прискорити процес надання фінансових послуг і забезпечити нові потоки платежів для продавців.

Експерти додають, що 45% продавців відзначають серед переваг мобільних або безконтактних платежів безпеку, оскільки NFC-технологія є корисним інструментом в боротьбі з шахрайством.

Підписатися на розсилку

По мірі того, як все більше споживачів починають використовувати безконтактні платежі, існують інструменти, що дозволяють допомогти торговцям підвищити використання мобільних гаманців за рахунок інтеграції винагород за їх використання. Наприклад, Apple Card винагороджує користувачів 2% -ним кешбеком, якщо власники карток проводять транзакції з використанням Apple Pay. US Bancorp пропонує аналогічну пропозицію для карток Visa, які інтегровані з мобільним додатком. Програми миттєвого випуску та заохочення мають велике значення для стимулювання споживачів використовувати мобільні гаманці. Нагадаємо, раніше ми писали про те, як оплатити в месенджерах штрафи за ПДР

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x