В Україні з’явиться платформа для скарг споживачів фінпослуг

  • Юлия
  • 21.04.2020 319

В Україні планують створення платформи для роботи зі скаргами споживачів фінансових послуг.

Розробкою буде займатися UAFIC, Українська асоціація Фінтех і інноваційних компаній, на такі цілі передбачено 100 тисяч доларів в рамках гранту «Трансформація фінансового сектора».

За попередніми даними, «ФінCкарга» стане першим незалежним майданчиком, який дасть можливість фізособам вирішувати суперечки з постачальниками фінансових послуг без звернення до суду або НБУ.

Необхідність створення подібного майданчика в Україні назріла давно. На сьогоднішній день 45% споживачів не знають, куди звертатися за захистом своїх прав і кому скаржитися – показує соціальне дослідження USAID.

При цьому, дозволити собі розгляд в суді можуть далеко не всі – це досить повільна і дорога альтернатива вирішення спорів з постачальниками фінпослуг. Платформа ж буде безкоштовною, повідомляється в прес-службі асоціації.

Таким чином, споживачі зможуть залишати скарги на платформі, потім дані будуть передаватися підключеним до системи фінансовим установам. Відповіді будуть перебувати на обліку і контролі до врегулювання.

Крім того, платформа буде надавати обом сторонам спору можливість отримати консультативну підтримку для досягнення згоди в суперечках.

Підписатися на розсилку

Повідомляється, що платформа запрацює в тестовому режимі вже в серпні цього року, а офіційний запуск запланований на жовтень.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що скоро з’явиться банківська карта Google, інтегрована в гаманець Google Pay.

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».