Visa: коли кожен другий магазин перестане приймати готівку?

  • Юлия
  • 25.01.2022 112

Згідно з результатами дослідження Visa, протягом найближчих двох років близько 25% споживачів повністю перейдуть на безготівкові платежі.

Отже, дослідження Visa було проведено у грудні 2021 року серед 5 тисяч споживачів та 2 250 продавців у дев'яти країнах світу, повідомляє компанія.

Згідно з опитуванням, кожен четвертий споживач у всьому світі збирається повністю перейти на безготівкові платежі протягом наступних двох років.
Про це заявило близько 25% споживачів.
Водночас кожен другий респондент зазначив, що це відбудеться лише протягом найближчих 10 років – таку думку висловили 53% споживачів. У свою чергу близько 16% повідомили, що вже перейшли виключно на цифрові методи оплати.

У дослідженні Visa Global Back to Business Study йдеться про те, що 41% підприємств малого бізнесу мають намір повністю перейти на безготівкову форму оплати до 2024 року. А 64% представників бізнесу передбачають скоріше десятирічну перспективу переходу. Разом з тим уже перейшли на безготівковий розрахунок 18% представників бізнесу, пише psm7 з посиланням на дослідження.

Так, майже кожен четвертий власник малого бізнесу, який взяв участь у дослідженні, зазначив, що планує приймати платежі в цифрових валютах, у тому числі криптовалютах – таких як біткоїн. А «ключовим для зростання бізнесу» вважають ухвалення нових форм розрахунку майже три чверті – а саме 73%.

Повідомляється, що у 2021 році 59% представників покоління Z, 55% мільйонів, 38% представників покоління X та 19% – покоління бебі-бумерів зазнавали труднощів з оплатою товарів у тих магазинах, де не встановлені термінали для прийому карток або NFC-платежів.

Зазначається, що дослідження було проведено на замовлення Visa у грудні 2021 року компанією Wakefield Research.

Підписатися на розсилку

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що українці активно переходять на електронні квитки «Укрзалізниці».

avatar

Читайте також

На нашому сайті використовуються файли cookie для збору інформації в маркетингових цілях. Детально про збір інформації ви можете ознайомитися в «Політиці конфіденційності».